An Unbiased View of webmehr

Wiki Article

You can rename any web site by click the icon that appears, delete a page by clicking the × icon, or rearrange the get of web pages by click on and dragging them.

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

De PageRank-systeem wordt gebruikt doorway de populaire Google-zoekmachine waarmee u kunt bepalen het belang of de relevantie van een pagina.

این پیشنهاد را دادم و رفتم و جلسه ما با کمیته منتخب به خوبی خاتمه یافت. اما فردای آن روز ورق برگشت. جمعیتی با حکم دادستانی آمدند و به دفتر من حمله آوردند. آنجا را مورد تجسس قرار دادند و به تجسس در وسایل نیز بسنده نکردند که حتی نوشته ها و نامه های شخصی و چکها و اسناد خصوصی من را نیز مورد تجسس قرار دادند و بردند. آخر امر نیز دفتر را پلمپ کردند و به آذوقه ای که به رسم هرساله برای اطعام مساکین در انجا انبار کرده بودم نیز توجهی نکردند و آنها را نیز مشمول توقیف خود قرار دادند و آقای داوری سردبیر سایت حزب اعتماد ملی را هم دستگیر و با خود بردند. کار پلمپ دفتر شخصی من تمام نشده بود که دفتر حزب اعتماد ملی را نیز که من دبیرکل آن هستم مورد تجسس قرار داده و وسایل و اسناد یک حزب ثبت شده در ذیل قوانین جمهوری اسلامی را نیز برخلاف قوانین کشور ضبط و سرانجام دفتر حزب را هم پلمپ کردند. به اینها نیز بسنده نشد که دکترعلیرضا بهشتی فرزند مرحوم آیت الله بهشتی و مهندس مرتضی الویری با آن سوابق انقلابی و داشتن سابقه نمایندگی مجلس و شهرداری تهران و سفارت جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی را نیز بازداشت کردند و دفتر موسسه نشر آثار مرحوم بهشتی به عنوان یکی از پایه گذاران جمهوری اسلامی هم در جمهوری اسلامی پلمپ شد.

فشار تعدادی از مسئولان و مقامات و چهره‌های سیاسی به رئیس قوه قضائیه برای نقض قانون در برگزاری دادگاه انتخابات، یكی از دلایل حمایت رهبر انقلاب از روند جدید برگزاری این دادگاه می‌باشد.

دیروز هم فیاض زاهد، روزنامه‌نگار و از اعضای حزب اعتمادملی (به دبیرکلی کروبی)، را گرفتند.

ما در این مطلب صفر تا صد نکاتی که برای مهر شرکت لازم است بدانید را بیان می‌کنیم.

پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها، شماره‌ای به شرکت تخصیص داده می‌شود که به آن شماره ثبت شرکت گفته می‌شود. برای اطمینان افرادی که با شرکت در ارتباط هستند باید شماره ثبت شرکت درج گردد.

باشد که آیندگان نگویند مهدی کروبی با فشار و تهدید و بزن و ببند کوتاه آمد و پا پس کشید و درخانه خزید و صدای حق خواهی اش کوتاه شد. که اگر شما ندانید، دیگران میدانند که در سابقه مهدی کروبی، نه تنها فشار و تهدید و محدودیت و محصوریت کارساز نبوده و او را در پیمودن راهی که تشخیص داده سست و لرزان نکرده ، که محکم تر نیز کرده است.

با توجه به نکاتی که مطرح شد وکلا نیز نیاز دارند تا یک سایت وکالت برای آن ها طراحی شود. امکاناتی که برای طراحی سایت وکالت احتیاج است عبارتند از :

خاصیت هنرمند این است كه آنچه را چشم معمولی نمی بیند ببیند ... خاصیت دل لطیف هنرمند این است كه شامه حساس اش بوهای بد را كه خیلی ها حس نمیكنند حس كند و هشدار بدهد.

وقتی مشکل حقوقی برای یک فرد پیش می آید، نیاز دارد که از یک وکیل مشاوره بگیرد ولی دسترسی فیزیکی در همان لحظه به وکیل کار آسانی نیست.

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page